سوالات متداول
سوال 1
چگونه می توانم کالا سفارش دهم ؟
با مراجعه به لینک خرید کالا در سایت: www.irfix.ir
از طریق واتس اپ به شماره 09361008100
تماس با فروشگاه از طریق تلفن 02166761320
از طریق مراجعه حضوری به آدرس: تهران تقاطع خیابان حافظ و جمهوری پاساژعلاالدین طبقه اول پلاک 157
سوال 2
چگونه می توانم وضعیت سفارش خود را بررسی کنم یا سفارش خود را مشاهده کنم؟
پس از ورود به سیستم، میتوانید با مراجعه به حساب من > سفارش من،
وضعیت و جزئیات سفارشهای فعلی و قبلی خود را بررسی کنید.
سوال 3
من در ثبت سفارش با مشکل مواجه هستم، چه کاری می توانم انجام دهم؟
اگر با مشکلی در سفارش خود مواجه هستید،
تیم خدمات مشتریان ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند.
لطفا با ما از طریق لینک info@irfix و یا تلفن 02166710008 تماس بگیرید.
سوال 4
آیا می توانم سفارش خود را تغییر دهم؟
خیر، در حال حاضر پس از ثبت سفارش از سمت مشتری امکان ایجاد تغییر در فاکتور وجود ندارد،
پیشنهاد میکنیم با ما تماس بگیرید تا در صورت امکان این کار را انجام دهید یا مستقیماً سفارش جدیدی انجام دهید.
ما همه آخرین سفارشهای شما را با هم ارسال میکنیم.
سوال 6
قیمت گذاری کالاها بر چه اساسی است؟
تمامی قیمت ها با در نظر گرفتن حاشیه ی سود منصفانه و عرف بازار تعیین میگردند.
اما با توجه به وارداتی بودن کالاها،
ممکن است تمامی قیمت ها در صورت نوسانات قیمت ارز دستخوش تغییر شوند،
و همچنین قیمت های اعلامی بدون احتساب هزینه حمل و نقل می باشند.
سوال 7
نحوی پرداخت مبلغ فاکتورها به چه صورت است؟
شما مشتریان گرامی میتوانید از طریق درگاه پرداخت
مستقیم موجود در سایت و یا واریز وجه به شماره کارت 6393461048165647 به
نام آقای احمد عطایی اقدام به پرداخت مبالغ فاکتورهای خود نمایید.
لطفا در صورت واریز وجه از طریق شماره حساب و یا شماره کارت تصویر رسید پرداختی
را به همراه شماره فاکتور خود از طریق واتس اپ به شماره 09361008100 برای ما ارسال نمایید.
سوال 8
ارسال محصول من از کجاست؟
تمامی محصولات از انبار آی آر فیکس واقع در شهر تهران ارسال می شوند.
سوال 9
چقدر طول می کشد تا سفارش من برسد؟
این بستگی به روش حمل و نقلی که انتخاب می کنید دارد، اگر شرایطی برای نحوه ارسال
کالای خود دارید لطفا آن را در صفحه ی فاکتور نهایی فروش و قبل از پرداخت مشخص نمایید.
سوال 10
چه زمانی سفارش من ارسال می شود؟
به طور معمول، ما سفارشات را در روز پرداخت و یا یک روز بعد از آن ارسال می کنیم،
تنها زمانی که سفار با تقاضای بالا باشد به زمان بیشتری نیاز دارد.
سوال 11
از کجا می توانم شماره پیگیری سفارش خود را پیدا کنم؟
شماره رهگیری سفارش شما همان شماره فاکتور شما می باشد،
و شما می توانید آن را مستقیماً در سایت ما و در پنل سفارشات خود مشاهده نمایید.
سوال 11
سوالات متداول گارانتی
کلیه توضیحات مربوط به گارانتی کالاها در قسمت
گارانتی محصولات به صورت کامل شرح داده شده است.
پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید کالا این بخش را به شکل دقیق مطالعه فرمایید.