محصولات ادامه نتایج »
    مدل ها ادامه نتایج »
      دسته بندی ها ادامه نتایج »
        مطالب آموزشی ادامه نتایج »
          #

          چگونگی باز کردن قفل Voice Memo آیفون با فیس آیدی

          8/20/2023 6:53:21 PM 0 35

          اپلیکیشن Voice Memo از جمله اپلیکیشن‌های ویژه آیفون است که مخاطبان زیادی را با داشتن امکانات ویژه به سوی خود جذب نموده است. اپلیکیشن Memo یک برنامه یادداشت صوتی است که به کاربران اجازه می‌دهد یادداشت‌های خود را به صورت صوتی در گوشی خود ذخیره کنند. ولی این تمام ماجرا نیست. این برنامه ویژگی منحصر‌به‌فردی دارد و آن این است که شما می‌توانید با اعمال رمز عبور یا حتی فیس آیدی محتوای ذخیره خود را از دسترس دیگران محفوظ بدارید. در این متن قصد داریم که به شما چگونگی باز کردن قفل memo آیفون با فیس آیدی آموزش دهیم.

          نکات قبل از فعال کردن فیس آیدی برای اپلیکیشن Memo

          1. ایجاد رمز عبور

          توصیه ما به شما این است که رمز عبوری ایجاد کنید که بتوانید به راحتی آن را به خاطر بسپارید. می‌توانید در صورت انتخاب رمز دشوارتر آن را یادداشت کنید.

          1. استفاده از فضای ذخیره‌ سازی iCloud

          یکی از بهترین امکانات آیفون وجود فضای ذخیره سازی iCloud است. می‌توانید رمز اپلیکیشن را در این فضا ذخیره سازی کنید. این کار به شما این اجازه را می‌دهد که بر روی هر دستگاه آیفونی قابلیت بازخوانی این رمز را داشته باشید.

          1. فعال کردن فیس آیدی یا تاچ آیدی به عنوان رمز عبور

          شما به جای استفاده از رمزهای پیچیده و یا حتی فراموش کردن آن می‌توانید کار خود را ساده تر کرده و از قابلیت فیس آیدی یا تاچ آیدی به جای رمز عبور استفاده کنید. این کار باعث افزایش امنیت اطلاعات شما می‌شود. حتما تا به حال شنیده‌اید که یکسان بودن قفل گوشی با قفل سایر اپلیکیشن‌ها سبب هک شدن گوشی شده است. ولی استفاده از فیس آیدی یا تاچ آیدی می‌تواند امنیت بالایی را در اختیار شما قرار دهد.

          چگونگی باز کردن قفل memo آیفون با فیس آیدی

          چگونگی باز کردن قفل memo آیفون با فیس آیدی فرآیندی بسیار ساده دارد و به شرح زیر است:

          1. یادداشتی را که قرار است در اپلیکیشن Memo ذخیره کرده و قفل کنید را باز کنید. روی دکمه «Operation» ضربه بزنید، به جای این کار می توانید بر روی علامت «...» در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. اکنون گزینه «Lock Memo» را لمس کرده و آن را باز کنید.
          2. رمز عبوری که مد نظر دارید را در این قسمت وارد کنید. در این مرحله مطمئن شوید که امکان درخواست دریافت مجدد رمز برای خود شما وجود خواهد داشت. سپس شما به قسمتی وارد می‌شوید که می‌توانید با فیس آیدی بر روی یادداشت خود قفل امنیتی ایجاد کنید. پس از این تنظیمات روی گزینه «Finish» کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شوند.

          نکته‌ای که لازم است در مورد چگونگی باز کردن قفل memo گوشی‌های آیفون با فیس آیدی به آن توجه کنید این است که اگر از قبل رمز عبوری تعیین کرده‌اید باید مجددا آن را تغییر دهید یا آن را در این قسمت مجددا تنظیم نمایید. برای ایجاد تغییرات می‌توانید به قسمت «Settings» رفته و بر روی گزینه «Memo» ضربه بزنید. به این صورت به تنظیمات Memo دسترسی پیدا می‌کنید.

          سخن پایانی

          فعال کردن رمز عبور باعث می‌شود که یادداشت‌های صوتی شما بر روی همه دستگاه‌ها در امنیت کامل قرار بگیرند. در صورتی که بخواهید از فیس آیدی یا تاچ آیدی بر روی دستگاه‌های دیگر استفاده کنید باید رمز عبور خود را نیز وارد نمایید. با چنین امنیت بالایی شما می‌توانید از فیس آیدی یا تاچ آیدی را در دستگاه مورد نظر خود فعال نمایید.

          نظرات کاربران

          کاربر گرامی؛
          تاکنون نظری برای این پست ثبت نشده است.

          نظر خود را بنویسید

          کاربر گرامی؛
          لطفا قبل از ثبت سوال و پرسش خود به موارد زیر دقت نمایید:
          • برای ثبت نظر، در ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.
          • از ثبت چند نظر تکراری خودداری نمایید.
          • نظرهای شما پس از تایید تیم پشتیبانی نمایش داده خواهند شد.
          • نظرهایی که بصورت فینگلیشی نوشته شوند تایید نخواهند شد.
          • در صورت داشتن هرگونه سوال خارج از پست می توانید از صفحه پرسش و پاسخ اقدام نمایید.
          آی آر فیکس